مزایا و معایب imo

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 189
بازدید هفته : 317
بازدید ماه : 484
بازدید کل : 20424
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1




آپلود عکس
مزایا و معایب imo

مانند نسخه های پیشین در نسخه جدید نیز می توانید از سرویس های خدماتی نظیر AIM/ICQ, Facebook, Google Talk, Hyves, Jabber, MSN, MySpace, Skype, Steam, VKontakte, Yahooاستفاده کنید. متاسفانه هنوز در این مسنجر قابلیت ادغام مخاطبین وجود ندارد و باید اسامی را به صورت دستی وارد کنید.

از مزایای چت گروهی آی مو می توان به دسترسی آسان سریع و یکپارچه بودن آن اشاره کرد. شما میتوانید گروه های جدیدی را ایجاد کنید و دوستان خود را به آن اضافه کنید. برای اضافه کردن دوستان خود به imo ، یک درخواست برای آنها ارسال می کند و با پذیرفتن آن، میتوانید با آنها چت کنید.

مزایا و معایب imo شبکه اجتماعی تازه وارد!

 

البته آی مو معایبی هم دارد. وقتی دوستی را به گروه اضافه می کنید، آی مو به جای نمایش اسم آن فقط شماره طرف مقابل را  نمایش می دهد. این مشکل که در هنگام چت در گروه پیش می آید شناسایی دوستان از یکدیگر را مشکل می کند. البته imo می گوید که این یک مشکل شناخته شده است و به زودی رفع می شود.

رابط کاربری جدید آی مو این اجازه را به کاربران می دهد تا برنامه را به حالت مینی مایز در بیاورید، این کار باعث می شود که کنترل بیشتری روی پنجره اپلیکیشن داشته باشید. این ویژگی به شما کمک می کند که در هنگام وبگردی و یا هر کار دیگری آی مو مزاحمتی برای شما ایجاد نکند.

البته آی مو آزادی بیش از حدی برای گسترش خود گذاشته است و این برای امنیت کاربران خوب نیست. در مورد رابط کاربری آی مو بیش از این توضیح نمی دهیم، و این کن کاش را به عهده ی خودتان می گذاریم. از اینجا میتوانید با آی مو آشنا شوید و دانلود کنید.

منبع :


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دنیای فن آوری، ،
:: برچسب‌ها: آی مو- اپلکیشن ارتباطی-دنیای فن آوری-فضای مجازی,
نویسنده : امید خسروی

امارگیر حرفه ای سایت


ریزگردها | روانشناسی
آموزش زبان | مسکن قزوین
کرمان | کوله پشتی

امارگیر حرفه ای وبلاگ و سایت